Ergens mee oneens? Dit kun jij doen!

Ondanks het feit dat Sjaloom Zorg er alles aan doet om cliënten zo prettig mogelijk te laten wonen en werken, kan het gebeuren dat bepaalde zaken niet helemaal naar wens verlopen. Praten met je coach kan het probleem misschien al oplossen. Soms helpt dat niet. Je blijft het oneens. Dan heb je een klacht en kan je terecht bij de vertrouwenspersoon van Sjaloom Zorg. Zij helpt om je klacht duidelijk te maken. Kun je zelf duidelijk aangeven wat je klacht is, dan kun je gelijk je klacht doorgeven aan de klachtenfunctionaris. Zij helpt bij het oplossen van de klacht. Lukt ook dit niet, dan wordt de klacht ingestuurd bij de klachtcommissie. Deze groep mensen kijkt wat er aan de hand is en geeft haar mening (oordeel) over jouw klacht.

Wie kan een klacht hebben?

  • Alle cliënten van Sjaloom Zorg
  • Ouders of familie van cliënten van Sjaloom Zorg
  • Andere betrokkenen bij de zorg van de cliënt

Voorbeelden van een klacht

  • Je moet te lang wachten op hulp
  • De coach doet vaak onaardig tegen je
  • Je vindt het eten vies
  • Je bent het oneens met de inhoud van het zorgplan

Mail nu naar de vertrouwenspersoon:
Marijke Snippe
Telefoon: 06-12569105
E-mail: m.snippe@sjaloomzorg.nl

Per brief:
***VERTROUWELIJK***
T.a.v. Mevr. M. Snippe
p/a Watertoren 20
3247 CL Dirksland

Mail nu naar de klachtenfunctionaris:
Annelies van der HamAnnelies van der Ham
Telefoon: 0183-682829
E-mail: klachten@cbkz.nl

Per brief:
Klachtenfunctionaris Sjaloom Zorg
t.a.v. Annelies van der Ham
Molenstraat 30
4201 CX Gorinchem

Artikelen klachtenregeling